We verwerken de persoonsgegevens van onze klanten voor verschillende doeleinden. Zo hebben we uw gegevens nodig om onder andere te kunnen factureren, aan klantenadministratie te doen, direct marketing, marktonderzoek te verrichten, onze diensten te verbeteren, het netwerk te optimaliseren en fraude op te sporen. We gebruiken en behouden uw gegevens maar zolang nodig is voor het doeleinde waarvoor ze werden verzameld.
We zullen uw gegevens niet doorgeven aan commerciële zakenpartners.
Onze partners hebben geen toegang tot de inhoud van de communicatie-conversatie die wordt verzonden over ons netwerk. de partners kunnen de inhoud van mails, oproepen of sms’en hierdoor niet bekijken. Op deze manier kan u gerust zijn dat de inhoud van uw communicatie alleen zichtbaar is voor uzelf en de persoon met wie u sms’t, mailt of belt.
De communicatie met de klantendienst kan wel worden opgenomen om de kwaliteit van de verstrekte diensten te meten en te verbeteren. Deze opnames kunnen nadien ook worden gebruikt in eventuele geschillen en worden 3 maanden bewaard.
We hebben de nodige beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd om uw gegevens te beschermen. Deze maatregelen worden nageleefd door ons personeel, maar we eisen dezelfde maatregelen van de partners waar we mee samenwerken.
U hebt als klant rechten, zoals bijvoorbeeld het recht op toegang tot uw gegevens, het recht om uw gegevens te verbeteren of zich te verzetten tegen het ontvangen van direct marketing.
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.